Desert Trip - Reisverslag uit Tripoli, Libië van Joeri Houte - WaarBenJij.nu Desert Trip - Reisverslag uit Tripoli, Libië van Joeri Houte - WaarBenJij.nu

Desert Trip

Door: Joeri van Houte

Blijf op de hoogte en volg Joeri

04 Oktober 2010 | Libië, Tripoli

Dit wordt mijn allerlaatste update uit Libië, aangezien ik morgen het vliegtuig richting Nederland pak. Dit is ook wel noodzakelijk, omdat mijn haar belachelijk lang aan het worden is en vanwege het feit dat mijn waterpijpverslaving gevaarlijke vormen begint aan te nemen.
Ik heb hier een schitterende tijd gehad, veel meegemaakt en veel gezien. Zowel aan het werken op de ambassade als aan het land en de mensen zelf koester ik mooie herinneringen. Ik heb veel leuke mensen ontmoet en redelijk wat van het land kunnen zien. Dit neemt uiteraard niet weg dat ik ontzettend veel zin heb om weer naar huis te gaan om iedereen weer te zien!

Voordat ik dit blog officieel afsluit vind ik het leuk om nog even mijn laatste trip met jullie te delen. Afgelopen donderdag t/m zaterdag zijn we met een groepje van vier naar de woestijn helemaal in het zuiden van Libië getrokken. Na 1,5 uur vliegen kwamen we daar aan en stonden onze vier Tourag gidsen met twee jeeps ons al op te wachten. Vervolgens reden we vanaf het vliegveld naar de schitterende zandduinwoestijn die het zuiden van Libië kenmerkt. Uiteindelijk zouden we hier 2 nachten kamperen, op kamelen rijden, onder de sterrenhemel slapen en vooral veel genieten van de spectaculaire uitzichten. Ik kan hier nog vijf alinea’s onder typen, maar ik denk dat de foto’s genoeg zeggen.

Ik hoop iedereen snel weer te zien, want ik heb jullie allemaal veel te lang niet gezien en uiteraard gemist!


  • 04 Oktober 2010 - 07:50

    Froukje:

    Idd erg mooie foto's!

    Alvast een hele goede reis gewenst en wel thuis!

    XX Froukje

  • 04 Oktober 2010 - 08:08

    Martijn:

    Het volgende weekendje weg is alweer geboekt haha!

    Maar idd de foto´s zeggen genoeg, enorme ervaring.

    Tot over een paar dagen!

  • 04 Oktober 2010 - 08:29

    Tom:

    Knip je haar a.u.b. niet af voor vrijdag. Ik wil nog kunnen lachen.
    Goeie reis terug!!
    x

  • 04 Oktober 2010 - 10:34

    René:

    haha, Vlechtjes!!!
    Goeie vlucht terug:).
    xx

  • 04 Oktober 2010 - 11:30

    Joyce:

    Hey Joeri!

    Mooie foto's! Een hele goeie reis gewenst, en natuurlijk succes met het aclimatiseren in Nederland ;-), zal wel weer even wennen zijn.

    Groetjes Joyce

  • 04 Oktober 2010 - 15:34

    Stefan:

    Wauw,erg mooie foto's zeg. Goeie reis terug nog, en we zien je hopelijk snel weer terug in Utrecht !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Libië, Tripoli

Tripoli

Recente Reisverslagen:

04 Oktober 2010

Desert Trip

27 September 2010

Libya. What can I say....

12 September 2010

Het einde van de Ramadan en Ghadames-trip

15 Augustus 2010

Ramadan Part Two

11 Augustus 2010

Ramadan
Joeri

Actief sinds 16 Juni 2010
Verslag gelezen: 2042
Totaal aantal bezoekers 19889

Voorgaande reizen:

14 Juni 2010 - 05 Oktober 2010

Tripoli

Landen bezocht: